tisdag 19 januari 2016

Veckans skiss #92

Hej

Tisdag och dags för skiss nr 2 för i år. Den här veckan har Karin gjort skissen och den var lite småklurig tycker jag. Titta in här för att se hur teamet har löst utmaningen.

Vi var på Kolmården på semestern förra året. Det var tyvärr inget vidare väder men ett besök hos Bamse skulle vi ändå göra. Flera attraktioner var stängd p.g.a. att det var så blött så vi fick nöja oss med att kika runt i husen som var där. 


Vattenfärgstänk på bakgrundspappret och sen, lite som vanligt, sparsamt med dekorationer. 

Jag har inte velat lägga pengar på mister och sprayer för jag tycker ärligt att de är onödigt dyra. Men i dag fick jag hem ett paket med några Brusho. Det är nåt vattenfärgpulver som jag ska försöka bli vän med... ha ha, ja vi får väl se hur det går. Vem vet, de kanske hamnar på någon köp o sälj sida inom en snar framtid :-)

Tack för att du kikade in och hoppas du gör din egen tolkning av av Karins skiss.

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Ja det är allt en klurig skiss men det hindrar ju inte dig Carina!! Strålande!! Och dt går ju alldeles utmärkt att stänka med vattenfärger också!! Spännande som sagt med dessa pulver....:) KUL!! Kram Anna :)

    SvaraRadera