lördag 9 januari 2016

2015´s favoriter

Hej

Här inne har det verkligen varit dött och det har också varit dåligt med kreativiteten vid scrapbordet. Men idag tog jag mig äntligen tid att sitta där flera timmar. Hann även med att vara en stund i slalombacken med dottern.

Jag tänker inte visa det jag gjort i dag för att fota när jag var klar var det inte tal om. Istället tänker jag visa 12 bloggade favoriter från 2015. Jag har plockat ut en för varje månad under året som jag av olika anledningar gillar lite extra.

Nu kör vi :-)













Ja det var en liten blandning av mitt skapande 2015.

Tack för att du tog dit tid att titta in!

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Så fint! Å gott nytt år Carina! Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller med Sylvia jag!! Massor av godbitar var det här!!! Härligt att du tagit dig tid att skapa, ser fram emot att se vad du hittade på för fina saker :) KRAM på dig <3

    SvaraRadera