tisdag 12 januari 2016

Veckans skiss #91

Äntligen tisdag igen och dags för årets första skiss hos Veckans skiss. Först ut är Ciza med en jättehärlig skiss och som alltid när hon är i farten passar den till både kort och layout.

Jag har gjort en layout med ett foto som har många år på nacken. Det är på sonen, snart, 3 år. För att få scrapa något med honom nu för tiden gäller det att gräva långt ner i fotohögen. Färska foton, om man nu lyckas fånga honom, får man inte använda och absolut inte lägga ut i någon blogg. 
Jag accepterar men hoppas att han ändrar sig nån gång :-)


Glöm inte att gå in och kika på de andra tolkningarna så att du blir inspirerad att göra ett bidrag.

Förresten så har jag nog inte talat om att jag fortsätter som DT hos detta härlig gäng. Det innebär inte bara att ni får se mina tolkningar utan även att jag kommer att dyka upp med skisser med jämna mellanrum. Det kommer att bli både roligt och spännande.

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Toppen fin tolkning Carina!! Jo då nog lär han ändra sig vad tiden lider den söta gossen som numera är 3+ :) Jätte jätte roligt att du är fast DT hos VS, TJOHOO!!!! Du är så BRA Carina!! <3 Ser verkligen fram emot dina skisser!! Tack för härlig inspiration min vän! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja vi håller tummarna för att han gör det. Å jag ser framemot att se vad du kommer hitta på med "mina skisser". Kram

      Radera
  2. Jättefin tolkning du har gjort av denna skissen, så fina färger, gillar! Dom är så besvärliga dom där tonåringarna, så rädda för att visa sig, men det går över....... Kram

    SvaraRadera