lördag 21 februari 2015

En liten butiks februari tävling

Jag tror att jag kostar på mig att göra ett till inlägg när jag ändå är i farten. Jag har varit mycket tveksam till att skicka in det här kortet, som jag gjorde för ett par veckor sedan, till En liten butiks februari tävling. Känner mig inte nöjd. Men nu när jag ändå har gjort kortet så va tusan spelar det för roll? Så håll tillgodo :)
 
 
Det skulle vara ett alster som har med kärlek att göra. Rött och eller rosa var ända kravet så jag slog till med en liten blandning.
 
Nu blir det inga fler inlägg idag. Det lovar jag.
 
Kram och ha en jättebra lördag!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja efter viss påtryckning så var det ju bara att skicka in :)

      Radera
  2. Jag är glad att du valde att vara med och tävla hos oss i En Liten Butik med ditt fina kort. Jag älskar Clean and Simple.

    SvaraRadera