onsdag 28 februari 2018

VS #187

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Hej igen. I går var det Malin som bjöd på en härlig skiss. Jag valde att vara lite olydig och tog fyrkanter i stället för cirklar som det är på skissen. Det gick och det visar än en gång att en skiss går att tolka på så många olika sätt.

Så här blev då min tolkning.


För några veckor sedan var det fettisdag och jag köpte färdiga bullar och fyllde själv. Det tycker jag bli godast. Jag väljer själv hur mycket mandelmassa och grädde det ska vara i bullen, den blir precis som jag vill ha den :)

Skissen ser ut så här:


Nu har du hela helgen på dig att göra en egen tolkning. All info och alla tolkningar hittar du här.

Kram Carina

ps, lämna gärna ett spår när du är in och hälsar på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar