onsdag 14 februari 2018

VS #185

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

I går var det ju tisdag igen... men jag hade onsdag hela dagen ja :) så nu känns den här veckan lite konstig. Hur som så har Ciza gjort en lite rolig och klurig skiss åt oss till den här veckan. För ovanlighetens skull så valde jag ett mönstrat papper som påminner mig om snöfall. Det tyckte jag passade till mina foton. Jag vred lite på skissen och flyttade t.ex rubriken och så här blev det.


Ett foto som är från förra årets första dag. Det här är de personerna som betyder mest av allt i mitt liv och det passar ju bra att jag visar en LO med dem på självaste alla <3 dag.

Cizas skiss

Ciza Patricia Hagholms foto.

Gå nu över till Veckans skiss och kika på de andra tolkningarna. Jag hoppas att du blir inspirerad och gör en egen tolkning som du skickar in till oss.

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar