onsdag 7 februari 2018

VS #184

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Ny månad och ny skiss av mig hos Veckans skiss
Ibland går det bra när man sitter vid sitt pysselbord och skapar och ibland går det mindre bra. När jag satt i helgen så gjorde jag flera alster och när denna låg på tork så hamnade den på golvet... ja jag behöver inte tala om hur galen jag blev när jag upptäckte det, för det förstår ni som har den här hobbyn. Dottern försökte på bästa sätt lugna en smått galen mamma och när jag hade lugnat ner mig efter en stund så löste jag problemet... men jag vill inte vara med om det igen.
Nördigt... ja eventuellt ;)


Jag använde stående i stället för foton. En väldigt CAS tolkning. Mistat bakgrunden med grå, blå och gul mist. Dekorerat med snöflinga, ord och tråd.


Ha en bra dag!
Kram Carina

Ps, Layouten hade blivit smutsig av att jag körde över den med stolen... men nu syns det inte mera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar