tisdag 22 augusti 2017

VS #162

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Så då är det tisdag igen och tiden bara springer iväg. I torsdags tog vi ett sista farväl av mamma. Det känns fortfarande så overkligt att jag ibland inte tror att hon är borta. På fredag har det gått 4 veckor och det känns som att det var igår hon hälsade på sista gången :(

Livet måste dock gå vidare. Den här veckan har barnen börjat i skolan igen. Nina går nu på mellanstadiet och Leo första ring... säger man så? Hur som så har han dessutom flyttat ifrån mamma. Bara dryga 7 mil bort men han saknas, till och med hunden funderar vart han har tagit vägen ;)

Just det, tisdag och en ny skiss hos VS. Det är jag som har ritat denna gång och när jag skulle göra min egen tolkning så blev det väl inte riktigt likt, men man kan se skissen.


Jag har 4 foton på min LO och istället för ränder/pappersremsor så har jag en diecut som följde med ett pappersblock från Pink Paislee. I några hål så har jag satt papper för att lyfta det hela. Dekorationerna däremot har jag tagit från skissen (nästa alla iaf). Hoppa nu över till VS via länken ovan för att se min skiss så att du kan göra en egen tolkning och skicka in.

Kul att du kikade in hos mig!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar