tisdag 8 augusti 2017

VS #160

Hej
If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Hoppas sommaren har varit bra. För mig personligen har den varit väldigt blandad. Tråkigt väder och andra tråkigheter i familjen har gjort att detta är sommaren man gärna vill glömma. 

Vi har dock lite spännande saker framför oss med sonens flytt för att gå i skolan på annan ort.
Som tur är så är det inte längre bort än en timmes bilresa men nog långt för att mamman ska få lite ångest ;)

Som tur är så fick jag i början på semestern en dag med scrap hos min scrapkompis Anna. Vilken lycka! Hon och jag och massa papper. Det var värsta vädret med ömsom sol, ömsom regn och hagel så det passade jättebra att vara inne i hennes fina scraprum.

Då gjorde jag bl.a denna LO som är min tolkning av Malins skiss denna vecka. 
Du hittar skissen här.


Jag skalade ner skissen lite när jag gjorde denna LO. Papper från bl.a. Pink Paislee blocket som jag köpte på Fristadsträffen. Foto på Nina på hennes 1 års dag för snart 9 år sedan.  Har svårt att förstå att hon fyller 10 i september. Hon är dock inte lika villig till att bli fotad längre så det återstår att se om det blir någon 10-års layout :)

Kul att du hittade till min blogg och om du lämnar ett spår efter dig blir jag jätteglad!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar