onsdag 30 augusti 2017

VS #163

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Ny vecka och ny läcker skiss som denna gång är ritad av Maria. 
Hoppas verkligen att ni vill vara med och tolka. Kan hända att det finns lite mera tid för scrap nu när hösten börjar smyga sig på? Så känns det lite för mig i alla fall.


Min tolkning blev ganska rakt av. Jag sprayade lite mist på mitt vita CS. Sen använde jag papper från Simple Stories "life in color". Ett jättehärligt block med papper i många klara färger. Den här gången valde jag dock ut några som var lite mera dämpade. 

Bilderna är tagna när vi var i stugan i juli. En härligt ljum kväll tände vi eldkorgen och grillade lite marshmallows och testade att göra S´mores. Det var inte sista gången :)

Hoppa nu över till VS och spana in skissen och teamets tolkningar.

Kul att du tittade in hos mig!

Kram Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar