söndag 17 maj 2015

Veckans skiss #63

Hej
Ännu en helg är snart till ända. Fyra dagars ledighet och jag har inte alls scrapat mycket.
Ett bidrag till veckans skiss har det i alla fall blivit i dag.
Skissen och information om hur du deltar hittar du HÄR och så här blev mitt bidrag.

Jag har följt skissen rätt slaviskt men jag har vänt den ett halvt varv.
Fotot tog jag en kall dag i vintras när jag hade tänt en brasa och satt och mös av värmen.
Det ser nästan ut som att fötterna är precis vid fönstret på kaminen men så är det inte.

Vädret i dag är blåsig och inte alls skönt. Det är 17 maj men det är nästan så att man måste tända en brasa i dag också.

Tack för att du tittade in hos mig.

Kram och ha en bra söndag!


4 kommentarer:

  1. Fina papper du har använt och kul att du vridit skissen lite. Blir så annorlunda tolkningar då. Här eldar vi lite var och varannan dag eftersom jag är en sån fryslort. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dessa Pebblespapper tröttnar jag nog aldrig på. Misstänker att vi båda gillar det randiga... Såg jag sen när jag kollade era fina inspirationsalster :)

      Radera
  2. Härlig tolkning Carina! Ja du vet ju att jag gillar dom pappren massor, alldeles särskilt det blommiga! Läckert med alla stjärnor! Kram

    SvaraRadera
  3. Finfin layout med vackert pappersval och stjärnorna som sitter så bra. Allt inkl fotot ger en sån där myskänsla! Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera