söndag 3 maj 2015

CAS(E) this sketch! #121

If you don´t understand Swedish, please use the translate tool at the top of the right column :)
 
Det är så kul att titta runt i andra bloggar och bli inspirerad.
Den senaste tiden har jag också hittat nya bloggar med roliga utmaningar.
 
Jag har dock följt den här bloggen ett tag men inte deltagit i någon utmaning förrän nu.
CAS(E) this sketch! har den här veckan en skiss som jag gillar och kan använda min nyfunna stämpel till :)
 
Du har till torsdag på dig så haka på du också.
 
 
Jag är verkligen kär i fonten på den här stämpeln :) Om du vet någon som säljer stämplar i den här stilen får du gärna lämna en kommentar om det. Jag vill ha flera!
 
Så här ser skissen ut.
 
 
Det är härligt väder ute idag så efter lite lunch i magen tror jag att jag ska ta mig en promenad.
 
Kram och njut av söndagen!

3 kommentarer:

  1. LOVELY!!! Går nog in och raderar mina jag tror jag bestämt ;) Såå snyggt!! Å produktiv är du :) Härligt!!!
    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Produktiv!? Ska du säga som skickat in 3!! Men tack ändå ;) Kram tillbaka

      Radera
  2. So sweet & CAS! Great take on the sketch!

    SvaraRadera