fredag 8 maj 2015

Veckans skiss #62

Ledig dag i går och då blev det, som vanligt, en stund vid scrapbordet :-)
Jag gjorde ett bidrag till Veckans skiss #62 och den här gången blev det en layout.
Gillade skissen från första stund och jag har följt den slaviskt skulle jag nog vilja påstå.

Papper och vimplar från en av mina favoriter MME. Den här serien heter the sweetest thing.
Även alla enamel dots är från MME.
Mitt vita CS har jag stänkt ner med vanlig vattenfärg i olika färger.
Fotot är på Nina, förra sommaren, vid stugan i Bruksvallarna.
Det tar tid innan det blommar där uppe och när det gör det finns det inte så många sorter.
Inte på vår tomt i alla fall.
Nina fick till slut i hop en liten bukett som vi ställde på bordet på altanen.
Tyvärr blev den inte förevigad.
Tack för att du kikade in. Lämna gärna ett "spår" efter dig.
Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Jättefint Carina!! så härligt med alla vatten färgs stänk :) Även en Hälsingland kandidat kanske??? :) Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt somrig tolkning av skissen! Gillar färgstänken som gör det lite "busigt". Tack för att du så troget tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  3. Jättefin layout som efterlämnar en ljuvlig känsla och färgstänken ger extra liv i den. Tack för tolkningen av VS!

    SvaraRadera