onsdag 24 januari 2018

VS #182

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Tiden snurrar på och januari går mot sitt slut. Den här veckan har vi tolkat Mahlins skiss. Jag tyckte att den var lite klurig men jag skalade av den och jag tror att jag fick till det till slut.


Smashade med mist i plastpåse och gjorde ränderna med tejp och pappersremsor. På den gömda  tagen har jag skrivit lite om trädet. Texten i titeln "försvinner" inte lika mycket i verkligheten. Jag skyller på det skumma ljuset som vi har mycket av just nu. Foton på ett roligt träd som står efter vägen när jag åker till min massör. En gång i höstas så stannade jag och fotade det. Vet inte riktigt vad som har hänt men grenarna liksom snurrar sig. Kul att föreviga iaf.

Skissen.
Gör en egen tolkning och skicka in till oss senast 29/1 vid midnatt. All information hittar du i 

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar