måndag 8 januari 2018

God fortsättning på 2018!

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Oj vad tiden springer iväg. Jag hinner inte med!! 
Det är redan 8 januari och som sagt, jag hinner inte med ;)

För en vecka sedan, typ, presenterades årets första skiss hos Veckans skiss
Det är Maria som har gjort sin sista skiss hos oss (hoppas hon kommer tillbaka) och det var en lite klurig skiss som jag löste så här:


Jag gjorde en somrig layout så här mitt i kallaste vintern. Orsaken till det är främst att det rutiga pappret var i somriga färger och sen så hade jag ett passande foto på vårat fina paradisäppelträd. Allt var liksom serverat så bra den här gången.

Om du har tid och möjlighet och känner dig kreativ så hinner du också med att göra en tolkning av Marias skiss. Tiden går ut vid midnatt.


Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar