fredag 21 april 2017

Veckans skiss #149

Hej
If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Det har varit tisdag och då presenterades min skiss i VS bloggen.
Jag har väl inte tolkat den exakt rakt av men man ser att jag har följt skissen. 


Jag hade en helt annan tanke när jag ritade skissen men det ändrades på vägen :)

Fotona är på vår stuga i Bruksvallarna och där var vi under påsken. Det var lite blandat väder men iaf tisdagen var helt underbar med sol och klarblå himmel. Kan också tala om att det var betydligt mycket mera snö än på bilderna :)

Från igår var det åter vardag och  nu längtar jag tills jag får åka på Fristadsträffen och scrapa med en hel hög likasinnade scrapnördar. Det blir första gången för mig och jag ser verkligen fram emot det!

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar