tisdag 11 april 2017

Veckans skiss #148

Hej
If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Upptäcker precis att jag faktiskt har glömt att blogga min tolkning till VS förra veckan...

Nå väl, nu över till den här veckans skiss som jag verkligen har tolkat utanför ramarna. För det första gjorde jag ett kort istället för en LO och det händer inte så jätteofta. Kortet är dessutom väldigt CAS och i bara ett lager. Det är ovanligt för att vara mig.
Så här blev det:


En distressruta med två stämplar. Jag tycker dock att jag har inspirerats av skissen. Jag har ju med rutan/foto och vimpel eller vad tycker du?


Hoppa nu över till VS och se hur de andra tolkade Annas skiss.

Supertack för att du kikade in hos mig! Lämna gärna ett spår efter dig :)

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar