onsdag 15 februari 2017

VS #140

Hej

Veckans skiss denna vecka har AnnaU ritat. En skiss som jag faktiskt gillade trots alla cirklar :)

Jag tycker att jag fick till det rätt så bra efter att jag vred skissen ett snäpp för att det skulle passa bättre med mitt foto. Annars en ganska clean tolkning där jag även lyckades få med lite stygn från symaskinen, trots att den verkar rätt trött just nu. 


En bild på mig och dottern. Jag har börjat vänja mig vid att vara med på bild för jag tänker lite att det kanske kan vara kul att det finns några minnen av mig också. Hoppas bara att barnen tycker lika om x antal år. Vi sitter i en snöplogkant, under en gatlykta, i Bruksvallarna på nyårsafton 2016.
Skuggan på min haka, ja den bjuder jag på :)

Nu hoppas jag också att du vill vara med och pyssla med oss. Hoppa över till VS bloggen här och så kommer du ihåg att skicka in ditt bidrag för vi vill gärna se vad du hittar på med skissen.

Tack för att du tittade in hos mig idag!

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart fin layout du gjort, gillar den massor! Dom kommer garanterat att älska dina layouter där du själv är med och skit i skuggorna, värre med rynkorna som kommer till dig om måååånga år! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tusen tack snälla du! Ja så är det nog :)

      Radera