onsdag 22 februari 2017

Veckans Skiss #141

Hej

Nu blev det ganska täta inlägg. Det var ett tag sedan det hände :)

Malin har gjort en mycket trevlig skiss till oss den här veckan. Jag tycker nog att den funkar lika bra till ett kort även om jag har gjort en LO.

Det är bilder från skoterturen på 7 mil vi gjorde i slutet av januari. Vi hade en jättetrevlig tur men erkänner att vi alla, utom den yngsta, var rätt mör i kroppen dagen efter.


Jag har tolkat skissen ganska rakt av men jag hade 4 småbilder istället för 2 lite större. Det svart/vita som bakgrund är från mitt Pebbles block som turligt nog aldrig tar slut. Verkligen gillar det blocket och det känns bra att man kan återkomma till det flera gånger och att det fortfarande finns många fina papper kvar. Ett mycket bra köp för ganska länge sedan. Det svarta med text är också Pebbles men kanske inte från samma. De andra papperna tror jag är EP papper från något 6x6 block.

Här hittar du skissen som Malin har ritat och resten av teamets tolkningar.

Tack för att du hälsade på idag igen!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar