onsdag 25 januari 2017

Veckans skiss #137

Hej

I går var det dags för min första skiss 2017. Det var så roligt att se alla fina tolkningar som mina kollegor i teamet hade gjort av min skiss. Puss och kram till dem alla <3

Något som också är jätteroligt är ju att se alla tolkningar som VS bloggens besökare gör. Många gånger får man en liten aha upplevelse och tänker, "ja men så kan man ju också göra", och utan alla underbara scrapare som skickar in sina bidrag så skulle ju inte Veckans skiss finnas kvar.
Så hoppa nu genast över till VS och kolla in skissen och alla fina tolkningar.
Häng också med och gör din tolkning.

Så här har jag iaf tolkat min egen skiss den här gången:


Fotot från en av årets första och kallaste dagar. Nina och jag var ju tvungen att testa det där med att kasta varmvatten och se hur det såg ut när det blev snö liksom. Lyckades att ta ett någorlunda ok foto men vi fick testa två gånger :)

Jag har använt mig av papper från MME som har några år på nacken. Först tänkte jag använda baksidan men efter mycket velande så kom jag fram till att det var det färgglada jag ville ha. Beror också på att det inte var riktigt den blåa färgen som jag var ute efter på den andra sidan. Då fick jag helt enkelt tänka om och då blev det så här.

Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Jättefin skiss Carina, jag hoppas få tid att tolka den. Din tolkning är också så härligt snygg med att du hållit det enkelt. Kul grej också! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Christel! Ser fram emot din tolkning. Kram

      Radera