tisdag 10 januari 2017

Äntligen igång igen!

Hej

Här inne har det verkligen varit dött. Ungefär så dött som det har varit vid mitt scrapbord. 
Det har verkligen varit lata dagar för mig. Jag har kikat runt i andras bloggar och blivit inspirerad och sugen men det har varit väldigt långt från tanke till handling :( Nu hoppas jag att det blir mera aktivitet vid bordet när vi äntligen har kört igång med vårterminen hos Veckans Skiss
Gör gärna ett besök där och inspireras av teamets tolkningar och tveka inte att vara med och tävla!

Jag har tolkat Malins skiss så här:


På årets allra fösta dag tog vi en skotertur. Första gången med två skotrar och utan kälke. Vilken lycka! Det gick så bra som vi hade räknat med och alla var glada och nöjda. Tyvärr var inte vädret det bästa så det det blev inte någon långtur. Vi gav upp när det började snöa lovikkavantar :)

Jag har skrivit lite mera om layoutens material mm inne hos VS så hoppa gärna över dit via länken.

Tack för att du kikade in hos mig!

Jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång "vi ses" :)

Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Har saknat dina härliga alster!!❤ Denna är jätteläcker och fotot är ju galet häftigt! Underbart Carina ❤ KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi borde träffas så att jag kommer igång igen! Kram

      Radera
    2. Jaa!!! Vi borde verkligen träffas snart ! Så lääänge sen!! ❤

      Radera