tisdag 15 november 2016

VS #130

Hej

I lördags var jag på scrapträff i Bollnäs. Såå roligt!!
Vi var ca 30 st likasinnade (läs scrapnördar) och vi hade en jättetrevlig och mysig dag.
Jag hade en lång startsträcka för det är så roligt att bara gå och titta på loppisen och i den lilla butiken vi har och så tar det ju tid att hejja och prata med alla. Därför blev jag positivt överraskad när jag i söndags gick igenom vad jag hade gjort. Det hade blivit 4 layouter, 3 julkort och en altrad tändsticksask. Jag hade mao varit ovanligt produktiv :)

Idag visar jag en av layouterna som är min tolkning av Veckans skiss.
Malin har ritat en väldigt användbar skiss och så här gjorde jag.


Jag vred lite på skissen. Foton på Pepzi i löven en fin dag nu i höstas.

Gå nu över till VS bloggen och bli inspirerad av våra tolkningar.

Tack för att du kikade in hos mig.

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Ja det var jätte kul att träffas var ju et tag sedan nu ;) Vilken mysig fin LO du fick till. Kul med skisser och utmaningar som får en att komma ihång. Klart du får lifta kortet det har jag också gjort ;)

    Många kramar från mig till dig!

    SvaraRadera
  2. Ja det var jätte kul att träffas var ju et tag sedan nu ;) Vilken mysig fin LO du fick till. Kul med skisser och utmaningar som får en att komma ihång. Klart du får lifta kortet det har jag också gjort ;)

    Många kramar från mig till dig!

    SvaraRadera