lördag 2 juli 2016

Veckans skiss #115

Hej

Oops! Jag har ju glömt bort att blogga min tolkning av tisdagens skiss.

Ciza har gjort skissen och när hon skissar blir jag ofta sugen på att göra kort. Men skissen passar så klart lika bra till en layout.

Så här blev mitt kort denna vecka:


Jag har följt skissen ganska noga och om ni vill veta lite mer om mitt kort och se de andra tolkningarna ska ni hoppa över till Veckans skiss här.

Vi har välkomnat 4 nya inspiratörer och i och med att flera slutar eller vilar ett tag så händer det lite för mig och Maria som är kvar. Håll utkik i VS bloggen den närmaste tiden så får ni lära känna våra nya teammedlemmar lite närmare.

Ha nu en bra lördag och i alla fall här i Edsbyn är det regn och det betyder pysselväder :-)

Kram 
Carina

1 kommentar:

  1. En kanon bra tolkning av skissen!! Gillar dina embossade muffins massor!! Tack för idag också <3 Kram Anna :)

    SvaraRadera