onsdag 2 mars 2016

Veckans skiss #98

Hej

Oj vad tiden går fort! I går var det redan första mars. Och det var redan tisdag igen.
Karin har ritat skissen inne hos oss på veckans skiss. #98 hittar du här.

Det är en trevlig skiss och från början gillade jag den jättemycket. Men när jag i lördags skulle kombinera den med en utmaning på träffen jag var på så ändrades mina känslor. Eller nä, skissen är fortfarande trevlig men mitt resultat blev jag inte alls nöjd med. Hade dock varken tid eller ork att göra någon ny så den får helt enkelt hänga med ändå. 


Utmaningen var att göra något med flippkort. Dessutom skulle man använda material ur ett kit. 
Så här blev mitt bidrag. Jag fotade i söndag när det var ganska soligt ute... det var inte heller någon jättebra idé :-)

Nog om detta. Glöm nu inte att spana in skissen hos oss och se vad de andra i teamet har hittat på. Det ska bli kul att se alla era tolkningar.

Tack för att du tittade in!

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Du löste både skissen och även utmaningen galant. Det var inte en så lätt uppgift att få med något av allt ju. Nä det är inte helt lätt att hitta ett bra foto tillfälle. Nu ska jag också försöka få till en layout till den här skissen som jag tycker är lite klurig :-) Men vi gillar ju utmaningar :-) kram

    SvaraRadera