tisdag 2 februari 2016

Veckans skiss #94

Hej

Tisdag och som vanligt bjuder Veckans skiss på en härlig skiss för alla skiss älskare. Ha ha, många "skiss" blir det i det här inlägget :-)

Veckans skiss #94 har Christel ritat. Det är ganska clean och det är även så jag har tolkat den. Insåg när jag var klar att jag faktiskt inte har använt några fler papper än bakgrunden. Ovanligt. Färgsplasharna är gjorda med Brusho, mina nya färgvänner.


Nyårsaftonen firade vi i våra vänners stuga. Fem vuxna, fyra barn och tre hundar. Kan det bli bättre? Två hundar (den ena våran) bjöd upp till dans och jag var bara tvungen att föreviga dem.

Nu hoppas jag att du kikar in hos oss på Veckans skiss och ser vad vi i teamet har hittat på med Christels skiss.

Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. En underbar clean tolkning av skissen och så härliga foton på Pepzi och hans kompis :) Det blev ju jättebra med dina Brushos där!! Såg idag på Kylies blog att hon också använder dom att späda ut i en mini mister med vatten!! Du kan du!! :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Men här gjord jag som man ska... Var dock väldigt snäll när jag sprayade vatten så därför det blev splashigt liksom. Måste nog undersöka hennes blogg lite mera. Kram

      Radera