onsdag 9 december 2015

Veckans skiss #89

Hej

Veckorna går lite fort nu tycker jag. Det är ju snart jul och jag är som vanligt inte alls klar med alla förberedelser. Om sanningen ska fram är jag inte så sugen på julen just nu. Titta ut så fattar ni varför. Om jag fick bestämma skulle vi ha fyra årstider, där man verkligen känner skillnaden mellan dem. Speciellt skillnaden mellan höst och vinter. Nu vill jag ha två decimeter snö och 5-10 grader kallt!!

Nu verkar det som att det inte är så lätt att få det man önskar sig. Men hur vi än gör så blir det alltid tisdag varje vecka och i princip varje tisdag kommer det en ny skiss hos veckans skiss. Den här veckan är det Åsa som ritat och så här har jag tolkat hennes skiss.


Sista helgen i oktober åkte vi till stugan. Det var blandat väder och söndag förmiddag bjöd på en solig och fin höstpromenad. På kvällssidan kom det snö. Inte så mycket men det var ändå så pass kallt att det låg kvar morgonen efter. Undrar om vi inte ska börja fira jul där uppe istället...

Tack för titten och glöm inte att tolka skissen!

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Ja som sagt, såå snygg!! tok gillar dina färgstänk!! Färgerna är helt perfekt, gillar allt!! Håller med dig helt och fullt angående årstiderna och snön!! Kram på dig :)

    SvaraRadera