onsdag 2 december 2015

Liftat julkort

Hej igen

I dag överraskar jag med två inlägg. 
För ett tag sen gjorde min granne och scrapvän ett bidrag till en utmaning. Det var ett julkort som jag tokgillade. Jag gillade enkelheten med allt vita och stämpeln med tomten har jag haft i mina ägor sen jag började med denna hobby tror jag.

Kortet skrek "lifta mig" (härma mig på scrapspråk) och ja, jag var ju tvungen. 
Det blev inte exakt lika men man ser klart och tydligt jag har använt ÅsaJ´s fina kort som modell.
Jag har inte frågat om jag får lifta ditt kort men jag hoppas att det är okej Åsa?


Solen tittade ju fram igår och kortet som har legat sen förra torsdagen blev snabbt fotat när jag var hem på lunchen. Inte kanonbra men att fota efter jobbet är inte alls att tänka på.
Det dröjer säkert ett halvår tills det är möjligt igen :(

Då så... inga fler inlägg idag... men i morgon är en annan dag ;)

Kram

3 kommentarer:

  1. Det får du :-) Kul att du gillade det och tack för länkningen tillbaka! Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såklart får du en länkning! Tack för inspirationen :-)

      Radera
  2. Super söt tomte och ett fint jul kort!! Så snyggt med dom embossade prickarna!! Underbart med TVÅ inlägg, kul,kul!! Alltid lika roligt att "hälsa på" hos dig och få inspiration min vän!! KRAM

    SvaraRadera