måndag 25 maj 2015

Stuck?!

Hej
 
If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column :)
 
Nu blir det tätt med inläggen men jag vet att veckan är full av aktiviteter så jag måste
blogga denna innan deadline.
 
I går gjorde jag även ett bidrag till Stuck?! och deras andra skiss denna månad.
 
För att den skulle passa med mina foton så vred jag skissen ett halvt varv.
Av någon anledning blir det ofta så för mig :)
 
 
Bilder på Nina och Olov i slalombacken i påskas. Ingen solig dag men ganska bra skidföre hade vi.
 
 
Tack för att du besöker min blogg.
 
Kram Carina

8 kommentarer:

  1. Fin färgkombo och jättefin tolkning. Gillar! /Ulrica.

    SvaraRadera
  2. Ja men Carina!!! Den här blev ju bara sååå snygg!! Du kan Du!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Just love what you did with the sketch, great colours and patterns too! Thank you for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  4. Adorable layout! Great papers choice. Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  5. Love how you flipped the sketch! Amazing paper and colour choices! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera
  6. Thank you all for your kind words!

    SvaraRadera
  7. Love the colours, such a great match with the photos. A fabulous page! Thanks for playing along with Stuck?!

    SvaraRadera