torsdag 28 maj 2015

Hello Hi!

Hej
If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column :)
 
Jag vet att jag har tjatat om vad jag gjorde på träffen i söndags och
nu kommer ett till alster från då är jag rädd.
 
CAS(E) this Sketch! #124 har deadline i dag.
Jag vet inte hur det stämmer med tidsskillnaden så jag chansar på att jag hinner.
 
Mitt kort blev så CAS det bara kan bli.
Vitt och naturfärgat (trä och snöre) blev det den här gången.
 
 
Fotot är tagit nyss här nere i källaren, därav kvaliteten. Jag kom ju precis på att det var deadline i dag så då blev det lite bråttom (och jag hade ingen lust att gå upp till övervåningen igen)
 
Så här ser skissen ut.
 

Tack för att du tittade in!
 
Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Oh, this is so sweet! Great take on the sketch!

    SvaraRadera
  2. Jaaaa!!! Du hann!!! Så bra för det här kortet är så läckert, en så mysig twist på skissen... Luktar lite vinst eller i alla fall en liten shout out (stavas det så? ) Tjata på du också över träffen så är vi två om det :) Lever på den länge jag .... Kram Anna :)

    SvaraRadera