tisdag 19 april 2016

Veckans skiss #105

Hej

Visst är väl tisdagar bäst? Jag har nästan alltid tyckt tvärtom men numera är det en bra dag eftersom det då kommer en ny skiss hos Veckans skiss.

Den här veckan är det jag som har ritat skissen och som jag skriver i VS bloggen är jag inte riktigt säker på hur jag tänkte när jag gjorde den. Jag tyckte nog att det började bra men sen hände det något på vägen :) Men det är ju en utmaning och det gillar ju både ni och jag.

Så här blev min tolkning av skissen.


Glöm nu inte att besöka VS och kolla in alla våra tolkningar och tankar om det vi gjort. 
Kom också i håg att göra din egen tolkning och skicka in den till oss!

Tack för titten!

Kram Carina

4 kommentarer:

  1. Härligt, härligt!!! Gillar både skissen och din tolkning!! Läckert papper med bokstäverna!!! Får nog boka av kunderna resten av veckan och pyssla istället ;) Tack för att du och ni orkar inspirera oss!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte om din skiss och din tolkning är så jättefin med den ritade ramen, färgerna och allt. Kram Christel

    SvaraRadera
  3. Jättefin tolkning av din egen skiss! Snyggt doodlat! Kram Åsa

    SvaraRadera