lördag 16 april 2016

Veckans skiss #104

Hej

Veckorna går fort nu tycker jag. Helt plötsligt är det lördag och jag har inte hunnit blogga veckans skiss. Det är Karin som har ritat den och du hittar den här.

Den här gången var det verkligen klurigt. Nu känns det som att jag säger det nästan varje vecka, men nu var det extra klurigt tycker jag. Till slut fick jag ändå till det och jag känner mig rätt nöjd.


Fotot tog jag när jag hade packat inför en scrapträff i Bollnäs i februari. Jag öppnade Power Point i datorn och infogade bilden i en cirkel innan jag skrev ut den på fotopapper. Det är därför fotot ser lite utdraget ut. Såg de först när jag skrivit ut men jag tycker inte det gör något så det fick gå.

Som vanligt är jag rätt slavisk när jag följer skisser. Tänker före att jag ska gå utanför "boxen" men nä, det slutar ofta med en tolkning ganska rakt av. Tråkigt? Ja kanske, men det är tydligen mitt sätt att skapa ;)

Tack för att du tittade in hos mig!
Trevlig lördag!

Kram
Carina

2 kommentarer:

  1. Inte en tillstymmelse till tråkigt här inte!!! Massor av härlig inspiration bara!!!! KRAM ♡

    SvaraRadera