onsdag 23 mars 2016

Veckans skiss #101

Hej

Denna vecka är det Maria som har gjort skissen och som ni kommer att se är det cirklar som är i ropet just nu. Förra veckan sa jag att det inte var mina favoriter men vad gör man? Jo man löser uppgiften så gott man kan och den här gången med hjälp av en bubbeldie. 

När jag så här efteråt kollar in min LO så inser jag att den hade kunnat blivit bättre. Till exempel med en större modell av bubbeldie... eller kanske med ett mindre mönstrat bakgrundspapper eller till och med med ett helt annat upplägg. Som sagt så är jag inte helt nöjd. Men jag gillade bakgrundspappret som jag tycker passar jättebra till fotot av mig som liten 2-3 åring i badpolen. Däremot framträder inte mina utstansade bubblor så bra som jag trodde från början.

Ja ja, så här blev det i alla fall.


Här är Marias skiss

#101

Nu är det bara för er att kika in här och inspireras av teamets tolkningar. 
Lycka till med ert skapande!

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Du är så söööt där i badet :) Och jag gillar ditt upplägg jag i allafall!! Som du säger så passar ju BG pappret alldeles utmärkt. Bra jobbat tycker jag <3 KRAM Anna :)

    SvaraRadera
  2. Å så söt!! Kul m skissen, och du lyckades kanon.Glad Påsk!

    SvaraRadera