tisdag 3 november 2015

Veckans Skiss #84

Hej
Just nu känns det som att det bara finns tisdagar i min blogg... men vad gör det? 
Tisdagar är ju så trevliga för då kommer det en ny skiss hos Veckans Skiss.

Den här veckan har Åsa gjort en snygg skiss i CAS stil. 
Jag har för första gången, det är mycket som varit första gången här på slutet, använt mig av en hexagonstencil och akrylfärg. Det gick väl så där men jag tycker det funkar på min LO. 


Fotot är på Leo när han var dryga 3 år. Vi är i Bruksvallarna och där hade det redan kommit snö den 30 oktober. Det är vanligt där uppe. Vi var där förra helgen och då snöade det.
Jag gjorde denna LO den 31 oktober och vi hade ännu inte sett någon snöflinga här hemma i Edsbyn.

Kul att du kikade in hos mig!

Kram Carina

Ps, som ni ser i högerspalten så hade jag turen att bli månadsvinnare hos ScrapMuch? Lucky Me :-)

1 kommentar:

  1. Du lyckades verkligen med stencilen och färgen, blev så snyggt. Så vackert alltihop till fotot. Kram

    SvaraRadera