söndag 8 november 2015

Scrapträff

Hej

I går var jag i Bollnäs på en, som vanligt, trevlig scrapträff. 
Det bjöds på flera utmaningar och överraskningar som fiskdamm och tomtebesök. 
Stort tack till Jessica, Helena o Kerstin som gör det så bra gång efter gång.

Jodå, det blev lite scrapat också. 
Bl.a. blev det det här farsdagskortet (väldigt snabbscrapat) som barnen har givit till sin far i dag.


En av utmaningarna var en bingobricka och jag valde en rad med spets, färgstänk, utstansat/punchat, röd och fjäril. Ärligt så var det den enda raden som funkade med det jag hade med mig. 

Jag gjorde ett enkelt kort.


Hoppas ni alla har en skön söndag och att ni firar far ordentligt :-)

Tack för att du tittade in!

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Läckert så det förslår vill jag lova!! Tok gillar båda två korten massor! Du har verkligen levererat på träffen, jag får nog hålla mig undan nästa gång också :-) Tack för inspirationen! ! Kram Anna ♡

    SvaraRadera
  2. Ha ha, det tycker jag du låter bli :-)

    SvaraRadera