tisdag 22 september 2015

Veckans Skiss #78

Hej

Bästa dagen på veckan är ju tisdagen, i af om man gillar att vara med och tolka Veckans Skiss.

Den här veckan är det Maria som har gjort skissen och även om jag tyckte att den var klurig så var den också rolig. Ska dock erkänna att jag fick tänka till lite innan jag kunde sätta mig och göra den.

För mig är det här fjärde av fem veckor som gästdesigner hos VS och så här har jag tolkat 



Så här ser Marias fina skiss ut


Nu hoppas jag att ni hakar på och tolkar skissen. 
Glöm sen inte att skicka in den för det väntar ett fint pris på den som blir dragen i september :-)

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Strålande tolkning av skissen som får en att tänka några varv!! Så läckert med det chevron mönstrade bg pappret, gillar :) Tack för inspiration!! Kram Anna :)

    SvaraRadera