söndag 20 september 2015

Kortskissen #322 och jubileum

Hej

Blogginlägg 100!

Jag trodde väl aldrig att jag skulle börja blogga. Men jag tror att Anna och jag peppade varandra och till slut slog vi till för snart ett år sedan. Hon var nån vecka före mig för jag var ju tvungen att se hur det gick för henne först :-)

Det är i dag alltså dags för inlägg 100. 
Det kommer jag fira med att om en liten stund göra ett till inlägg, nr 101.

Här har jag gjort ett julkort inspirerat av Kortskissen #322


Så här ser skissen ut och som du ser så har jag vänt den till liggande istället för stående.


På återseende om en liten stund.

Kram Carina

2 kommentarer:

  1. Ja tänk att vi vågade!!! :-) Grattis till ditt 100ade inlägg!! Och det gjorde du med ett såååå snyggt kort!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk!!!
      Tack. Det var inte ett julkort i trad färger men snöflingor i af :-) Kram

      Radera