måndag 25 mars 2019

VS #233

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Den här veckan var det min tur igen hos Veckan skiss.
Det blev en layout med foton på Nina som är tagna för flera år sedan.
Hon älskade att, i mammans ögon, kladda med såpbubblor.



Ibland blir jag mer nöjd och ibland mindre nöjd när jag gör en layout. Den här gången blev jag mindre nöjd. Nöjd, men mindre nöjd. Tyvärr blir resultatet inte alltid som jag föreställer mig innan när jag går flera dagar och liksom värker fram en plan. Ja, ja... så är det. Som tur är så finns det inga rätt eller fel när man håller på med den här hobbyn. Det jag tycker är fint, gillar inte du och tvärtom. De papper jag ratar, älskar någon annan. Så skönt att det är helt okej att vara och tycka olika!

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar