måndag 3 september 2018

VS #206

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Veckan är snart till ända, iaf för oss som gillar Veckans skiss för då börjar ju ny vecka på tisdag.
Jag ser att jag har missat att lägga in min tolkning här i min egen blogg.

Ciza hade ritat skissen och så här har jag tolkat den.


Jag tänkte nästan lämna VO den här gången :) Skissen var klurig och sen när jag äntligen kom på hur jag skulle göra och tillslut också var nöjd, då spiller jag ut färg på layouten!! Man ska kanske inte tala om sina missöden men jag bjuder på det. De svarta fläckarna är misstagen... den ena spillde jag ut och den andra gjorde jag på flit för att det skulle se någorlunda ut... Vägrade göra om hela även om det så här i efterhand hade varit en bättre lösning på problemet.

Cizas skiss:

Om du vill hinner du också med en tolkning. 
Läs här om hur du skickar in den och för att se resten av teamets tolkningar.

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar