tisdag 3 oktober 2017

VS #168

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Den här veckan är det jag som har gjort skissen till Veckans skiss. Det var ett tag sedan jag ritade och jag har ju ingen aning alls hur jag tänkte då ;) Ibland blir det liksom att man bara ritar och sen när man ska försöka göra något med den så...

Till slut kom jag på hur jag skulle göra och jag tycker nog att man ser skissen i min tolkning även om jag som sagt nog hade en helt annan tanke när jag ritade.


En LO med en lycklig Nina som fick följa med på SM-final i bandy för första gången. 
Edsbyn mötte ärkerivalen Bollnäs och till vår stora lycka blev det vinst för oss med 3-1. 

Glöm nu inte att gå in via länken här ovan och kolla in skissen och alla andra tolkningar.

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar