onsdag 31 maj 2017

Veckans Skiss #155

Hej
If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Den här veckan har jag ritat skissen till Veckans skiss. Det var ett tag sedan jag ritade skissen och har inget minne av hur jag tänkte när jag gjorde den. Den kan tyckas lite klurig men man får tänka att den är till för inspiration och den behöver ju inte tolkas slaviskt (även om det är lite av min normala stil).

Om du hoppar över till VS bloggen via länken här,
så får du se skissen och teamets jättefina tolkningar.


Jag har scrappat med foton på min brorsdotter Denise när hon var gissningsvis 3 år (mitt minne sviker lite där). Hon hade klättrat upp i ett av våra äppelträd och det var en jättefin och solig dag. Jag har ramat in denna LO och Denise har fått den i present av mig, hon fyller nämligen 21 år idag!

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar