tisdag 18 oktober 2016

Veckans skiss #126

Hej

Idag är det jag som har ritat veckans skiss. Det var ett tag sedan så jag hade nästan glömt bort vad jag hade för tankar om den. Gillar dock mycket papper även om det är där jag har största problemen i mitt pysslande, att välja papper. Önskar ibland att någon gjorde det åt mig. Känner du dig manad så hör av dig :)

Så här har jag iaf tolkat min egen skiss.


Jag har följt skissen ganska väl förutom att jag flyttade på journalingen och så tog jag lite hjärtan istället för blommor.

Fotot är taget på trappan på nya scenen på Brotorget i Bollnäs. Vi hade precis ätit födelsedagsmiddag på O´Learys och Nina vill gå upp och kika.


2 kommentarer:

  1. Snygg tolkning till din härligt inspirerande skiss Carina!! tycker du väljer papper alldeles utmärkt bra jag :) Fina Nina <3 Läckert!! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Jättefin skiss Carina och din tolkning är lika fin och pappren du valt är perfekta! Kram

    SvaraRadera