söndag 15 november 2015

Ett annorlunda julkort

Hej

I går gjorde jag ett julkort jag förmodligen aldrig kommer att göra igen.

Cili in Papers tävling i november innebär att man ska göra ett julkort i svart och vitt samt en accentfärg. Dessutom ska man dekorera med något som man vanligen inte har på ett julkort.

Jag gjorde ett kort i svart och vitt enligt reglerna. Min accentfärg blev senapsgul och jag skulle normalt ALDRIG sätta senapsgula hjärtan på ett julkort :-)


Jag tycker att jag, när vädret tillåter, får bästa ljuset i mitt kök. Tyvärr blev inte det här fotot så jättebra och jag inser nu att det hade blivit bättre med en annan bakgrund än ett blankt kylskåp ;)
Men men, det får duga idag.

Hoppas ni har en bra söndag!

Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Tycker du löste utmaningen galant!! Blev ett lite 70-tals-retro julkort, effektfullt!! Tycker också du lyckades få ett bra foto trots vårt dåliga dagsljus dessa dagar!! Well done my friend :) KRAM Anna :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera