måndag 10 augusti 2015

Veckans skiss #71 och vinnare!

Hej

Efter lite uppehåll, pga en liten tripp till bl.a. Östersund och Bruksvallarna,  är jag är på g igen. 

Jag börjar med att visa mitt bidrag till Veckans skiss #71 

Den här gången har jag verkligen följt skissen slaviskt. 
Men jag gillade den mycket så det är nog därför :-)


Jag måste ju också berätta att jag hade turen att vinna veckans skiss sommarutmaning #2. 
Vinsterna i juli var att få vara gästdesigner hos veckans skiss och jag ska vara det under en hel månad. Så i september kommer ni att få se mig inspirera istället för att vara med och tävla. 
Det känns både spännande och pirrigt :-)

Tack för att du kikade in!

Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Jättehärlig feelgood-LO du har gjort! Glada färger och snygga papper. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  2. Håller med Åsa helt och fullt! Mysig LO!! Och jätte roligt ska det bli att få se dig vara med och inspirera. Kram Anna :-)

    SvaraRadera
  3. En fin härlig sommarlayout och Grattis till vinsten. Det ska bli kul att ha dig med under september! Tack för denna tolkningen!

    SvaraRadera