söndag 18 januari 2015

Veckan Skiss # 46

Här har det varit lite sjukstuga. Nina har varit hemma sedan i onsdags och jag med henne. Tog mig ändå tid i torsdagskväll att göra ett bidrag till veckans skiss # 46. Skissen hittar du här och så här blev min LO.
Bilden är tagen i stugan för några år sedan. När Leo inte längre ville sova i överslafen var Nina kaxig och sa att det kunde hon göra... tur att det går bra att sova tillsammans i den åldern för när det väl kom till kritan så ville hon inte ändå :) I går var det min tur att få feber. Mycket bättre i dag men jag tänker fortsätta att kurera mig i soffan så att jag kan jobba i morgon.
Kram Carina

4 kommentarer:

  1. Fin tolkning av skissen! Kul inslag med pusselbitarna! Krya på dig! Tack för att du är med och tolkar VS så troget. Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  2. Härlig tolkning med en historia. Gillar trianglarna och pusselbitarna. Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera
  3. Mnen vad gulligt!!! Jättefint!! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni! Jag blir så glad över era fina och uppmuntrande ord. Kram Carina

    SvaraRadera