torsdag 13 november 2014

Ledig torsdag

Torsdag igen och ledig dag. Hade tänkt göra en massa nytta men då jag hade lovat Nina att vara med i skolan så rann det av mig :) Jag var med till 10-rasten och sen åkte jag
hem och bl.a. scrapade lite (nyttan kan vänta till helgen, enligt Nina)
Förutom en LO, som det är för mörkt att fotografera, så har det blivit 3 julkort och
3 små tändsticksaskar.
 

Idén till de här korten har jag liftat av ÅsaJ som gör väldigt mysiga julkort.

 
Askarna bara låg på bordet och ville bli lite dekorerade :)
Kram Carina!


2 kommentarer:

  1. Härliga kort och askar :) Bra jobbat!!! Å Nina har alldeles rätt ;) Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack! Klart hon har rätt, å det är ju sååå mycket roligare att sitta vid scrapbordet än att göra nyttigheter :)

    SvaraRadera