måndag 26 februari 2018

VS #186

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Oj då nu var det nära att jag glömde bort att visa min tolkning av den här veckans skiss. 
Det är Anzos första skiss till oss. Jättefin skiss som är mycket användbar.
Så här blev min tolkning.


Ett foto som är över 16 år gammalt. Leo 5 veckor i knät på sin pappas morfar. En av de sista bilderna vi har på honom så den betyder mycket, speciellt för min sambo.
Kladdat mist på vitt CS flera lager med papper och sparsamt med dekorationer.

Här är skissen som jag tycker att jag har följt rätt så noga.


Det finns fortfarande lite tid kvar att skicka in ett bidrag. 
Mer om det och teamets tolkningar hittar du här.

Kul att du kikade in hos mig!

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar