onsdag 17 januari 2018

VS #181

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Den här veckan har vi tolkat Anna Uhras allra sista skiss hos Veckans skiss
Hon gav oss en klurig avskedspresent och för mig blev det ett kort. 
Kanske någon får det på alla hjärtansdag :)


Det blev ett "one layer card" där jag har ritat strecken och stämplat text samt hjärtan direkt på kortstommen. Tänkte först göra ett hjärta rött, men glömde. Jag får testa det en annan gång istället ;)

Här är Annas skiss.
Ciza Patricia Hagholms foto.

Kul att du kikade in hos mig!

Kram Carina

3 kommentarer:

  1. Hej Carina, jag tror jag blev mer inspirerad av ditt kort än skissen :)
    Ska nog ta och härma dig någon dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla du! Du får härma hur mycket du vill :) Kram Carina

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera