tisdag 31 oktober 2017

VS #172

If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Dags för en ny utmaning hos veckans skiss. Den här veckan är det Malin som har ritat till oss. En skiss jag gillade mycket och tolkade ganska rakt av även fast jag tog ett foto istället för två.


Den här layouten, och fyra till + ett kort, gjorde jag förra lördagen då jag tillsammans med många andra scrapnördar var med och firade 10- års jubileum hos Scrapa i Hudik! En väldigt trevlig träff med mycket skratt och prat och lagom med scrap (iaf för mig). Jag gillar att vara på träffar men ibland får jag så lång startsträcka då :)

Ett härligt foto jag tog på Nina och Pepzi när vi var och gjorde "vinter" i stugan i början av oktober. 
Sin vana trogen kom det lite snö denna helg. 

Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar