tisdag 15 augusti 2017

VS #161

Hej
If you don´t use swedish, please use the translate tool at the top of the rihgt column.

Veckorna rullar på onödigt fort nu tycker jag. På måndag är det slut på sommarlovet och mina barn börjar fjärdeklass och första året på gymnasiet. Fattar inte riktigt hur detta gick till ;)

Veckans skiss har Anna KW ritat och jag har valt att vrida lite på den lite så att det skulle passa med mitt foto.


Ett foto från 14 juni... hoppsan, nu ser jag att jag har skrivit fel på layouten :( 
Då vet jag vad jag måste göra i kväll. Göra om och göra rätt! 
Hur som, den 14 juni slutade sonen 9:an och ställde för ovanlighetens skull upp på ett foto med lillasyster som slutat 3:an två dagar tidigare.
Dessa två betyder allt för mig och jag är så glad att de betyder så mycket för varandra också <3

Tack för att du kikade in hos mig!

Kram Carina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar