lördag 10 september 2016

Utomhus

Hej

Igår kom jag på att jag hade sett en skisstävling som jag ville vara med i. Fick dock leta ganska länge innan jag hittade vart jag hade sett den.
Det är Kristias Scrapbooking som har en skisstävling med en tvist. Deadline är i morgon 11/9 så du hinner också vara med om du vill. Du hittar all info här.

Vår helt nybyggda altan fick representera ordet utomhus, som är tvisten i tävlingen. För oss innebär altanen en ny värld utomhus. Just nu saknas dörren, som det är lite leveranstid på, sen så är allt klart. Det kommer att vara så skönt i vår när vi kan börja sitta ute och mysa i vårsolen.

Så här blev min tolkning av skissen.


Altanen blev klar 2016-08-30, på sonens 15 år dag :)

Så här ser skissen ut
skiss-tavling-hos-kristinas-scrapbooking

Tack för att du hälsade på hos mig!

Kram Carina

1 kommentar: